Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Tue, 17 Dec 2024 11:42:46 +0200

Tere!

Nõo Vallavalitsus menetleb praegu projekteerimistingimuste taotlust nr 
2411002/09238 aadressile Tartu maakond, Nõo vald, Luke küla, 22183 
Luke-Unipiha tee // Aia põik // 1 // 2 // 3 // 4 // 5 // 6 // Aia tn 7 // 
Lahkaja puuviljaaed // Oja tänav (null) ja soovib teie kooskõlastust 
eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Palun kooskõlastada ühisveevärgi 
ja -kanalisatsioonitorustike ristumine riigiteega 22183 Luke-Unipiha tee ja 
nende paiknemine riigitee kaitsevööndis.

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27212480>  (menetlus nr: 
464286), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 27.12.2024 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Nõo Vallavalitsus) või menetleja (AARNE TIMM) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister